Zabudowa samochodów ciężarowych

obsługa, projektowanie i budowa pojazdów użytkowych

Wywrotki

1. WYWROTKI TYLNOZSYPOWE

     

Wywrotka tylnozsypowe typu 1W tzw. „rynna” jest flagowym produktem firmy. Wywrotki tego typu są przeznaczone na pojazdy 3 i 4 osiowe o dopuszczalnej masie 26-32 tony. Wywrotki w zależności długości mogą posiadać ładowność administracyjną od 14 -18 ton.

Produkowane zabudowy wykonywane są w całości ze stali o podwyższonej udarności i ścieralności HARDOX , DOMEX. Konstrukcja wywrotki, klasyczny halfpipe z giętą podłogą w formie rynny, zapewnia zwiększoną wytrzymałość, dużą odporność na uszkodzenia oraz skraca czas rozładunku. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy.

Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków ciężkich o dużej masie własnej np. ziemie z wykopów, ciężkie kamienie, kostki granitowej, dużej wielkości gruz. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy handlujące kruszywem, budowlane, przygotowujące place budowy, zajmujące się budową dróg oraz kamieniołomach i kopalniach. Zabudowy sprawdzają się podczas transportu dużej ilości materiałów w krótkim przedziale czasowym po ciężkim terenie.

Opis zabudowy standardowej:

Doposażenie opcjonalne:

2. WYWROTKI CIĘŻKIE

   

Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu ciężkiego przeznaczona jest na pojazdy 3 i 4 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 26-32 ton. Wywrotki w zależności od przeznaczenia i konfiguracji mogą posiadać ładowność administracyjną od 14 -18 ton.

Produkowane zabudowy wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy.

Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków ciężkich o dużej masie własnej np. ziemie z wykopów, ciężkie kamienie, kostki granitowej, dużej wielkości gruz. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy handlujące kruszywem, budowlane, przygotowujące place budowy oraz zajmujące się budową dróg. Firmy kupujące tego typu zabudowy mają możliwość wykorzystania pojazdu praktycznie w każdym miejscu i terenie.
Opis zabudowy standardowej:

Doposażenie opcjonalne:

3. WYWROTKI PÓŁCIĘŻKIE

Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu półciężkiego przeznaczona jest na pojazdy 3 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 18-26 ton. Wywrotki w zależności od przeznaczenia i konfiguracji mogą posiadać ładowność administracyjną od 10 -15 ton.

Produkowane zabudowy wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy.

Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków o dużym zagęszczeniu i zwiększonej wadze np. piasek, ziemie z wykopów, materiały bitumiczne oraz kamienie. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy budowlane oraz zajmujące się budową dróg. Klienci cenią sobie wszechstronność wywrotek półciężkich oferujących wiele możliwości zastosowania oraz dużą ładowność.

Opis zabudowy standardowej:

Doposażenie opcjonalne:

4. WYWROTKI LEKKIE

Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu lekkiego przeznaczona jest na pojazdy 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 6,5 -18 ton. Wywrotki w zależności od przeznaczenia i konfiguracji mogą posiadać ładowność administracyjną od 3 – 10 ton.

Produkowane zabudowy wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy.

Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków o znacznym zagęszczeniu i zwiększonej wadze np. żwir, piasek, ziemie z wykopów, materiały bitumiczne. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy budowlane oraz zajmujące się budową dróg. Dzięki dużej mobilności oraz możliwościom transportowym wywrotki tego typu są również używane przez przedsiębiorstwa komunalne oczyszczania miast.
Opis zabudowy standardowej:

Doposażenie opcjonalne:

5. WYWROTKI ULTRALEKKIE

wu1

Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu ultralekkiego przeznaczona jest na pojazdy 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 -6,5 ton. Wywrotka charakteryzuje się niewielką masą własną oraz ładownością administracyjną 0,5 – 2 ton.

Produkowane zabudowy wykonywane są z wysokogatunkowej stali oraz aluminium. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia.

Produkty przeznaczone są głównie dla firm zajmujących się transportem ładunków o małym zagęszczeniu i wadze np.: ścinki drzew, żwir, liście, niewielkie ładunki piasku. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są zakładu komunalne oczyszczania miasta i przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjne. Małe DMC pojazdu z wywrotką sprzyja pracy w dużych miastach, w który znacząco ogranicza się ruch pojazdów ciężkich.

Opis zabudowy standardowej:

Doposażenie opcjonalne:

6. PRZYCZEPY CIĘŻAROWE – WYWROTKI

SONY DSC

pcw1 pcw2 pcw3Przyczepy ciężarowe z zabudową wywrotkową produkowane są w kilku podstawowych typach i konfiguracjach. Nasza firma jest producentem przyczep centralnoosiowych oraz przyczep na obrotnicy. Głównymi typami zabudów montowanych na przyczepach są wywrotki półciężkie dwustronne oraz trójstronne, wywrotki ciężkie dwustronne oraz trójstronne, wywrotki tylnozsypowe, wywrotki, tzw. wozidła, przeznaczone do współpracy z ciągnikami rolniczymi.

Produkowane zabudowy wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja przyczepy zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy. Z myślą o użytkowniku sterowanie wywrotem przyczepy odbywa się z kabiny kierowcy.

Wykorzystanie przyczep na placach budowy zwiększa możliwości transportu materiałów sypkich, ziemi z wykopów, kruszywa, kamieni czy gruzu. Przejazd przyczepy z pojazdem niewiele zwiększa koszty użytkowania a maksymalizuje wielkość przewożonego ładunku. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy handlujące kruszywem, budowlane, przygotowujące place budowy oraz zajmujące się budową dróg.

Interesującym produktem jest przyczepa tzw „wozidło” przeznaczone do współpracy z ciągnikami rolniczymi. Dzięki specjalnym osiom oraz kołom świetnie radzą sobie w trudnym terenie. Specjalna konstrukcja zapewnia możliwość przewiezienia dużej ilości materiałów ciężkich. Niskie koszty użytkowania powodują że produkt może być bardzo dobrą alternatywą dla klasycznych wozideł dostępnych na naszym rynku.