Wywrotki
1. WYWROTKI TYLNOZSYPOWE
Wywrotka tylnozsypowe typu 1W tzw. „rynna” jest flagowym produktem firmy. Wywrotki tego typu są przeznaczone na pojazdy 3 i 4 osiowe o dopuszczalnej masie 26-32 tony. Wywrotki w zależności długości mogą posiadać ładowność administracyjną od 14 -18 ton.
Produkowane zabudowy wykonywane są w całości ze stali o podwyższonej udarności i ścieralności HARDOX , DOMEX. Konstrukcja wywrotki, klasyczny halfpipe z giętą podłogą w formie rynny, zapewnia zwiększoną wytrzymałość, dużą odporność na uszkodzenia oraz skraca czas rozładunku. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy.
Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków ciężkich o dużej masie własnej np. ziemie z wykopów, ciężkie kamienie, kostki granitowej, dużej wielkości gruz. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy handlujące kruszywem, budowlane, przygotowujące place budowy, zajmujące się budową dróg oraz kamieniołomach i kopalniach. Zabudowy sprawdzają się podczas transportu dużej ilości materiałów w krótkim przedziale czasowym po ciężkim terenie.
Opis zabudowy standardowej:
- Rama pośrednia wykonana z wysokogatunkowej stali S355, piaskowana i malowana podkładowo dwukrotnie oraz nawierzchniowo wielokrotnie wyposażona w podporę skrzyni do celów serwisowych / naprawczych.
- Burty boczne stałe materiał DOMEX 650 gr. 5,00 mm gięte w formie half-pipu.
- Odsypy boczne na całej długości burt chroniące oprzyrządowanie podwozia samochodu ciężarowego.
- Burta tylna otwierana automatycznie, mechanicznie podczas wywrotu do tyłu tzw. system młotkowy.
- Ściana przednia z krótkim daszkiem chroniącym układ hydrauliki siłowej.
- Podłoga wykonana ze stali HARDOX 450 gr. 7,00 mm o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i zwiększonej udarności.
- Siłownik czołowy, pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne ze sterowaniem wywrotem z kabiny kierowcy HYVA lub BINOTTO.
- Stabilizator nożycowy oraz system HYFIX zapobiegający uderzeniom pustej skrzyni oraz dodatkowe gumy chroniące na ramie.
- Tylna rynna zsypowa długa ok. 250 mm do współpracy z rozściełaczem asfaltu.
- Drabinka na ścianie przedniej umożliwiająca wejście na wywrot montowana od strony kierowcy
- Winda koła zapasowego umieszczona na ścianie przedniej zabudowy od strony pasażera, pobocza.
- Kliny pod koła umieszczone na ścianie przedniej zabudowy (wg specyfikacji podwozia).
- Nadkola pełne z tworzywa sztucznego.
- Chlapacze zapinane na oczkach zapobiegające zerwaniu.
- Tylna belka przeciw najazdowa oryginalna podwozia samochodu ciężarowego.
- Osłony świateł tylnych – krata demontowana.
- Światła obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
- Tablice wyróżniające umieszczone powyżej świateł tylnych podwozia samochodu.
- Plandeka okrywająca przestrzeń ładunkową zwijana na ścianie przedniej lub bocznej.
- Konstrukcja stalowa piaskowana, malowana farba podkładową epoksydową, oraz malowana nawierzchniowo farbą akrylową w dowolnym kolorze wg palety RAL
Doposażenie opcjonalne:
- Tylna burta otwierana hydraulicznie.
- Elektryczny, zdalny system zwijania plandeki na ścianie czołowej zabudowy.
- Burty boczne materiał HARDOX 450.
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą z najazdami 2x 0,5 cala.
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą wywrotką.
- Kompletny system podgrzewania podłogi spalinami (wg specyfikacji podwozia).
- Belka tylna o regulowanym położeniu (uchylna).
- Blokada tylnej burty w dowolnym położeniu.
- Tylne rygle klapy blokowane pneumatycznie.
- Zbiornik na wodę umieszczony pomiędzy kabiną, a skrzynią ładunkową po lewej stronie.
- Dodatkowa wysuwana drabinka z lewej strony zabudowy w części tylnej (przy zwijaniu bocznym plandeki).
- Montaż żurawia (HDS).
2. WYWROTKI CIĘŻKIE
Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu ciężkiego przeznaczona jest na pojazdy 3 i 4 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 26-32 ton. Wywrotki w zależności od przeznaczenia i konfiguracji mogą posiadać ładowność administracyjną od 14 -18 ton.
Produkowane zabudowy wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy.
Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków ciężkich o dużej masie własnej np. ziemie z wykopów, ciężkie kamienie, kostki granitowej, dużej wielkości gruz. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy handlujące kruszywem, budowlane, przygotowujące place budowy oraz zajmujące się budową dróg. Firmy kupujące tego typu zabudowy mają możliwość wykorzystania pojazdu praktycznie w każdym miejscu i terenie.
Opis zabudowy standardowej:
- Rama pośrednia wykonana z wysokogatunkowej stali S355, piaskowana i malowana podkładowo dwukrotnie oraz nawierzchniowo wielokrotnie wyposażona w podporę skrzyni do celów serwisowych / naprawczych.
- Burta tylna otwierana automatycznie, mechanicznie podczas wywrotu do tyłu (uchylna) materiał stal DOMEX 650 gr. 4,00mm.
- Burty boczne z prawej strony uchylne po 2 na stronę zamykane całościowo zamkiem centralnym.
- Burty boczne oraz tylna użebrowane skośnie wysokogatunkową stalą S355.
- Podłoga wykonana ze stali HARDOX 450 gr. 5,00 mm o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i udarności.
- Słupki boczne stałe wykonane ze stali DOMEX gr. 5,00 mm.
- Siłownik podskrzyniowy pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne ze sterowaniem z lewej strony fotela kierowcy wg wyboru firmy ELBO.
- Ściana przednia podwyższona z krótkim daszkiem chroniącym.
- Tylna rynna zsypowa krótka stała.
- Drabinka na ścianie przedniej umożliwiająca wejście na wywrót montowana od strony kierowcy.
- Winda koła zapasowego umieszczona na ścianie przedniej zabudowy po prawej stronie.
- Kliny pod koła umieszczone na ścianie przedniej zabudowy (wg specyfikacji podwozia).
- Nadkola plastykowe wraz z chlapaczami zapinanymi na oczka zapobiegające zerwaniu.
- Osłony świateł tylnych – krata demontowana.
- Światła obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
- Tablice wyróżniające umieszczone powyżej świateł tylnych podwozia samochodu.
- Plandeka okrywająca przestrzeń ładunkową na ścianie przedniej (poza obrysem skrzyni) rozwijana wzdłuż skrzyni.
- Konstrukcja stalowa piaskowana, malowana farba podkładową epoksydową, oraz malowana nawierzchniowo farbą akrylową w dowolnym kolorze wg palety RAL.
- Oznaczenie konturowe odblaskowe zabudowy i kabiny pojazdu.
Doposażenie opcjonalne:
- Lewa burta boczna otwierana hydraulicznie całościowo o kącie otwarcia 167 stopni , tzw. hydroboard gr. 5 mm Domex 650.
- Burty boczne materiał HARDOX 450 gr. 4,00 mm.
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą z najazdami 2×0,5 cala ( hydraulika dwuobwodowa ).
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą wywrotką (hydraulika jednoobwodowa).
- Dolny sprzęg.
- Na podwoziach 3 osiowych, burty boczne po dwie na stronę otwierane w osi dolnej i górnej wyposażone w mechaniczny system wspomagania ich zamykania.
- Nadstawki nadburtowe.
- Kompletny system podgrzewania podłogi spalinami (wg specyfikacji podwozia).
- Belka tylna o regulowanym położeniu (uchylna).
- Zbiornik na wodę umieszczony pomiędzy kabiną, a skrzynią ładunkową po lewej stronie.
- Dodatkowa wysuwana drabinka z lewej strony zabudowy w części tylnej (przy zwijaniu bocznym plandeki).
- Plandeka okrywająca przestrzeń ładunkową na ścianie przedniej (poza obrysem skrzyni) rozwijana elektrycznie wzdłuż skrzyni, kolor srebrny.
- Dodatkowa skrzynka narzędziowa.
- Zbiornik na wodę wraz z zasobnikiem na mydło.
- Stopień na burcie ułatwiający wchodzenie na skrzynie.
- Powłoka lakiernicza metalik.
- Belka świetlna na kabinie.
- Koguty świetlne szt. 2 na kabinie.
- Lampa zespolona z kogutami na kabinie.
- Dodatkowe uchwyty do pasów na skrzyni.
- Czołownica do montażu pługu.
- Montaż żurawia (HDS).
- Inne elementy dodatkowe do uzgodnienia.
3. WYWROTKI PÓŁCIĘŻKIE
Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu półciężkiego przeznaczona jest na pojazdy 3 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 18-26 ton. Wywrotki w zależności od przeznaczenia i konfiguracji mogą posiadać ładowność administracyjną od 10 -15 ton.
Produkowane zabudowy wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy.
Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków o dużym zagęszczeniu i zwiększonej wadze np. piasek, ziemie z wykopów, materiały bitumiczne oraz kamienie. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy budowlane oraz zajmujące się budową dróg. Klienci cenią sobie wszechstronność wywrotek półciężkich oferujących wiele możliwości zastosowania oraz dużą ładowność.
Opis zabudowy standardowej:
- Rama pośrednia wykonana z wysokogatunkowej stali S355, piaskowana i malowana podkładowo dwukrotnie oraz nawierzchniowo wielokrotnie wyposażona w podporę skrzyni do celów serwisowych / naprawczych.
- Burta tylna otwierana automatycznie, mechanicznie podczas wywrotu do tyłu (uchylna) materiał stal DOMEX 650 gr.4,00mm.
- Burty boczne z prawej strony uchylne po 2 na stronę zamykane całościowo zamkiem centralnym.
- Burty boczne oraz tylna użebrowane skośnie wysokogatunkową stalą S355.
- Podłoga wykonana ze stali HARDOX 450 gr. 5,00 mm o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i udarności.
- Słupki boczne stałe wykonane ze stali DOMEX gr. 5,00 mm.
- Siłownik podskrzyniowy pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne ze sterowaniem z lewej strony fotela kierowcy wg wyboru firmy ELBO.
- Ściana przednia podwyższona z krótkim daszkiem chroniącym.
- Tylna rynna zsypowa krótka stała.
- Drabinka na ścianie przedniej umożliwiająca wejście na wywrót montowana od strony kierowcy.
- Winda koła zapasowego umieszczona na ścianie przedniej zabudowy po prawej stronie.
- Kliny pod koła umieszczone na ścianie przedniej zabudowy (wg specyfikacji podwozia)
- Nadkola plastykowe wraz z chlapaczami zapinanymi na oczka zapobiegające zerwaniu.
- Osłony świateł tylnych – krata demontowana.
- Światła obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
- Tablice wyróżniające umieszczone powyżej świateł tylnych podwozia samochodu.
- Plandeka okrywająca przestrzeń ładunkową na ścianie przedniej (poza obrysem skrzyni) rozwijana wzdłuż skrzyni.
- Konstrukcja stalowa piaskowana, malowana farba podkładową epoksydową, oraz malowana nawierzchniowo farbą akrylową w dowolnym kolorze wg palety RAL.
- Oznaczenie konturowe odblaskowe zabudowy i kabiny pojazdu.
Doposażenie opcjonalne:
- Lewa burta boczna otwierana hydraulicznie całościowo o kącie otwarcia 167 stopni , tzw. hydroboard gr. 5 mm Domex 650.
- Burty boczne materiał HARDOX 450 gr. 4,00 mm.
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą z najazdami 2×0,5 cala (hydraulika dwuobwodowa).
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą wywrotką (hydraulika jednoobwodowa).
- Dolny sprzęg.
- Burty boczne po dwie na stronę otwierane w osi dolnej i górnej wyposażone w mechaniczny system wspomagania ich zamykania tylko na podwoziach 3 osiowych.
- Nadstawki nadburtowe.
- Kompletny system podgrzewania podłogi spalinami (wg specyfikacji podwozia).
- Belka tylna o regulowanym położeniu (uchylna).
- Zbiornik na wodę umieszczony pomiędzy kabiną, a skrzynią ładunkową po lewej stronie.
- Dodatkowa wysuwana drabinka z lewej strony zabudowy w części tylnej (przy zwijaniu bocznym plandeki).
- Plandeka okrywająca przestrzeń ładunkową na ścianie przedniej (poza obrysem skrzyni) rozwijana elektrycznie wzdłuż skrzyni, kolor srebrny.
- Dodatkowa skrzynka narzędziowa.
- Zbiornik na wodę wraz z zasobnikiem na mydło.
- Stopień na burcie ułatwiający wchodzenie na skrzynie.
- Powłoka lakiernicza metalik.
- Belka świetlna na kabinie.
- Koguty świetlne szt.2 na kabinie.
- Lampa zespolona z kogutami na kabinie.
- Dodatkowe uchwyty do pasów na skrzyni.
- Czołownica do montażu pługu.
- Montaż żurawia (HDS).
- Inne elementy dodatkowe do uzgodnienia.
4. WYWROTKI LEKKIE
Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu lekkiego przeznaczona jest na pojazdy 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 6,5 -18 ton. Wywrotki w zależności od przeznaczenia i konfiguracji mogą posiadać ładowność administracyjną od 3 – 10 ton.
Produkowane zabudowy wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy.
Produkty przeznaczone są dla firm zajmujących się transportem ładunków o znacznym zagęszczeniu i zwiększonej wadze np. żwir, piasek, ziemie z wykopów, materiały bitumiczne. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy budowlane oraz zajmujące się budową dróg. Dzięki dużej mobilności oraz możliwościom transportowym wywrotki tego typu są również używane przez przedsiębiorstwa komunalne oczyszczania miast.
Opis zabudowy standardowej:
- Rama pośrednia wykonana z wysokogatunkowej stali S355J piaskowana i malowana podkładowo dwukrotnie oraz nawierzchniowo wielokrotnie w kolorze podwozia.
- Wyposażona w podporę skrzyni do celów serwisowych / naprawczych.
- Burty boczne oraz tylna gięte poprzecznie – półokrągłe.
- Burta tylna otwierana pneumatycznie, uchylna.
- Burty boczne otwierane w osi dolnej i górnej po dwie na stronę zamykane całościowo zamkiem centralnym i górnym pojedynczym.
- Burty wykonane z wysokogatunkowej stali S355J gr. 3,00 mm.
- Podłoga wykonana z wysokogatunkowej stali S355J gr. 4,00 mm przy DMC do 12 t.
- Podłoga wykonana z wysokogatunkowej stali S355J gr. 5,00 mm przy DMC do 18 t.
- Słupki boczne z możliwością demontażu.
- Słupki tylne demontowane.
- Sterowanie wywrotem z lewej strony fotela kierowcy.
- Siłownik podskrzyniowy, pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne.
- Ściana przednia podwyższona, z krótkim daszkiem chroniącym.
- Oświetlenie zewnętrzne – światła obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
- Plandeka okrywająca przestrzeń ładunkową zwijana na ścianie przedniej (poza obrysem skrzyni).
- Nadkola z tworzywa sztucznego plus chlapacze.
- Aluminiowe listwy przeciwwjazdowe (rowerowe) uchylne.
- Tylna belka przeciwnajazdowa (dostarczona wraz z podwoziem).
- Konstrukcja stalowa piaskowana i malowana farbą podkładową dwukrotnie oraz malowana nawierzchniowo wielokrotnie w dowolnym kolorze według palety RAL.
- Oznaczenia konturowe, odblaskowe.
- Skrzynka narzędziowa 40l.
Doposażenie opcjonalne:
- Burty boczne otwierane całościowo z sprężynowym systemem wspomagającym zamykanie.
- Podwyższenie burt.
- Burty boczne dzielone wzdłużni.
- Burty zamknięte wewnątrz blachą.
- Nadstawki nadburtowe ( siatkowe, burtowe ).
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą z najazdami 2×0,5 cala (hydraulika dwuobwodowa).
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą wywrotką (hydraulika jednoobwodowa).
- Dolny sprzęg.
- Hak holowniczy; (3W uwaga ingerencja w wywrót).
- Możliwość wykonania burt z wysokogatunkowej stali gr. 3mm Domex 650 lub aluminiowe.
- Możliwość wykonania burt aluminiowych.
- Winda koła zapasowego na przedniej ścianie.
- Drabinka umożliwiająca wejście na wywrót montowana od strony kierowcy.
- Dodatkowa skrzynka narzędziowa.
- Stopień na burcie ułatwiający wchodzenie na skrzynie.
- Zbiornik na wodę wraz z zasobnikiem na mydło.
- Powłoka lakiernicza metalik.
- Belka świetlna na kabinie.
- Koguty świetlne szt. 2 na kabinie.
- Lampa zespolona z kogutami na kabinie.
- Cynkowanie podłogi, konstrukcji i ramy pośredniej.
- Dodatkowe uchwyty do pasów na skrzyni.
- Czołownica do montażu pługu.
- Montaż HDS.
- Inne elementy dodatkowe do uzgodnienia.
5. WYWROTKI ULTRALEKKIE
Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu ultralekkiego przeznaczona jest na pojazdy 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 -6,5 ton. Wywrotka charakteryzuje się niewielką masą własną oraz ładownością administracyjną 0,5 – 2 ton.
Produkowane zabudowy wykonywane są z wysokogatunkowej stali oraz aluminium. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia.
Produkty przeznaczone są głównie dla firm zajmujących się transportem ładunków o małym zagęszczeniu i wadze np.: ścinki drzew, żwir, liście, niewielkie ładunki piasku. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są zakładu komunalne oczyszczania miasta i przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjne. Małe DMC pojazdu z wywrotką sprzyja pracy w dużych miastach, w który znacząco ogranicza się ruch pojazdów ciężkich.
Opis zabudowy standardowej:
- Rama pośrednia wykonana ze stali wysokogatunkowej S355J, DOMEX piaskowana i malowana podkładowo dwukrotnie oraz nawierzchniowo. Możliwe jest wykonanie aluminiowej ramy pośredniej.
- Ściana przednia pełna lub kratownicy do wysokości kabiny.
- Burty boczne aluminiowe otwierane w osi dolnej (uchylne) po dwie na stronę zamykane całościowo zamkiem centralnym.
- Burta tylna otwierana automatycznie lub mechanicznie podczas wywrotu do tyłu (uchylna).
- Podłoga wykonana ze stali gr. 3,00-5,00 mm o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i udarności.
- Słupki boczne stałe lub demontowane wykonane ze stali.
- Siłownik podskrzyniowy pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne ze sterowaniem (PowerPack).
- Nadkola plastikowe wraz z chlapaczami.
- Światła obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
- Konstrukcja stalowa piaskowana, malowana farba podkładową epoksydową, oraz malowana nawierzchniowo farbą akrylową w dowolnym kolorze wg palety RAL.
Doposażenie opcjonalne:
- Burty boczne otwierane całościowo z sprężynowym systemem wspomagania ich zamykania.
- Podwyższenie burt.
- Burty boczne dzielone wzdłużnie.
- Burty zamknięte wewnątrz blachą.
- Nadstawki nadburtowe (siatkowe, burtowe).
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą z najazdami 2×0,5 cala (hydraulika dwuobwodowa).
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą wywrotką (hydraulika jednoobwodowa).
- Dolny sprzęg.
- Hak holowniczy. (3W uwaga ingerencja w wywrót)
- Możliwość wykonania burt z wysokogatunkowej stali gr. 3mm Domex 650.
- Możliwość wykonania burt aluminiowych.
- Winda koła zapasowego na przedniej ścianie oraz drabinka umożliwiająca wejście na wywrót montowana od strony kierowcy.
- Dodatkowa skrzynka narzędziowa.
- Stopień na burcie ułatwiający wchodzenie na skrzynie.
- Zbiornik na wodę wraz z zasobnikiem na mydło.
- Powłoka lakiernicza metalik.
- Belka świetlna na kabinie.
- Koguty świetlne szt. 2 na kabinie.
- Lampa zespolona z kogutami na kabinie.
- Cynkowanie podłogi, konstrukcji i ramy pośredniej.
- Dodatkowe uchwyty do pasów na skrzyni.
- Czołownica do montażu pługu.
- Oznaczenia konturowe odblaskowe
- Montaż żurawia (HDS).
- Inne elementy dodatkowe do uzgodnienia.
6. PRZYCZEPY CIĘŻAROWE – WYWROTKI
Przyczepy ciężarowe z zabudową wywrotkową produkowane są w kilku podstawowych typach i konfiguracjach. Nasza firma jest producentem przyczep centralnoosiowych oraz przyczep na obrotnicy. Głównymi typami zabudów montowanych na przyczepach są wywrotki półciężkie dwustronne oraz trójstronne, wywrotki ciężkie dwustronne oraz trójstronne, wywrotki tylnozsypowe, wywrotki, tzw. wozidła, przeznaczone do współpracy z ciągnikami rolniczymi.
Produkowane zabudowy wykonywane są w całości z wysokogatunkowej stali. Konstrukcja przyczepy zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia. Praktyczne rozwiązania ułatwiają obsługę i komfort pracy. Z myślą o użytkowniku sterowanie wywrotem przyczepy odbywa się z kabiny kierowcy.
Wykorzystanie przyczep na placach budowy zwiększa możliwości transportu materiałów sypkich, ziemi z wykopów, kruszywa, kamieni czy gruzu. Przejazd przyczepy z pojazdem niewiele zwiększa koszty użytkowania a maksymalizuje wielkość przewożonego ładunku. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są firmy handlujące kruszywem, budowlane, przygotowujące place budowy oraz zajmujące się budową dróg.
Interesującym produktem jest przyczepa tzw „wozidło” przeznaczone do współpracy z ciągnikami rolniczymi. Dzięki specjalnym osiom oraz kołom świetnie radzą sobie w trudnym terenie. Specjalna konstrukcja zapewnia możliwość przewiezienia dużej ilości materiałów ciężkich. Niskie koszty użytkowania powodują że produkt może być bardzo dobrą alternatywą dla klasycznych wozideł dostępnych na naszym rynku.